כתיבת תוכן לאתרים היא כתיבה חשובה ביותר לכל חברה. בעזרת כתיבת תכנים ישרות לתוך האתר ניתן לקדם את האתר אורגנית עם הזמן, דבר זה כדאי עד מאוד שמסתכלים על הטווח הרחוק והתוצאות שהיא מביאה לחברה. כתיבת תוכן כוללת מגוון נרחב של תכנים אשר כוללים בין היתר: כתיבה שיווקית לאתרים חדשים, שכתוב אתר קיים לשיווקי יותר, כתיבת דפי נחיתה, כתיבת ניוזלטר, כתיבת מאמרי קידום עם מילות מפתח על מנת לקדם את האתר, כתיבת מאמרים מקצועיים או כתבות לעיתונים או אתרים גדולים ומוכרים.

למה כל עסק חייב כתיבת תוכן לאתרים?

אתר ללא תוכן הוא אתר לא מקודם. על מנת שהאתר שלכם יקודם בגוגל, הוא חייב להכיל תוכן רב ואיכותי מלבד תמונות. אתר אשר עשיר בתמונות אך דליל בתוכן וכולל בכל דף תוכן של עד 4 שורות אינו יחשב כאתר איכותי ואינו יופיע בדף הראשון בגוגל. אתר שלא מופיע בדף הראשון של גוגל ובתוצאות הראשונות, הוא אתר עם פחות חשיפות ועל כן הוא יהיה בדפים שאינם זוכים לחשיפה מצד הגולשים ופחות גולשים יגלשו אליו. אם אתר רוצים שהלקוחות שלכם יראו אתכם בגוגל אתם חייבים להשקיע בתוכן שלכם כל הזמן ולהעלות כמה שיותר מאמרים עם ערך מוסף ללקוח על מנת שהם ידורגו גבוה. כתיבת תכנים איכותיים עלולה לעשות פלאים לאתר שלכם במיוחד שמדובר על בלוג בתוך אתר שעוזר לכם לקדם את האתר שלכם אורגנית עם כל פוסט חדש אתם כותבים ומשתפים אותו במגוון נרחב של רשתות חברתיות.

מהי כתיבה שיווקית?

כתיבה שיווקית היא חלק חשוב בשיווק העסק שלך וכן בפניה של לקוחות אליו. באמצעות כתיבה שיווקית ניתן לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהציע להם את מוצריך או שירותיך. אך חשוב לדעת באילו מילים להשתמש ובאילו משפטים על מנת למשוך את הלקוח להשאיר הודעה בדף צור קשר. משפט המחץ חייב להגיע בסוף כשהוא מניע לפעולה ליצור קשר בטלפון או בהודעה. רגע לפני שבונה האתרים בונה לכם אתר, חשוך לאפיין נכון ולתכנן את האתר ע"י ביצוע מחקר מילות מפתח, הדרת מסגרת תכנים ומבנה היררכי לאתר ורק לאחר שהכל מוכן תוכלו לכתוב את התכנים בהתאם לביטויי המפתח לקידום. חשוב שתשימו לב למידת הפופולאריות של ביטויי מפתח, רמת התחרות של כל מילה ומילה, וכן רשימת ביטויי הנישה אשר נגזרת מהם. כל אלה יכתיבו לכם את כמות ומיקוד התכנים לאתר שאתם צריכים.

לשם אנו צריכים כותב תוכן לכתיבת תכנים?

באמצעות כותב התוכן אשר לו ניסיון רב בכתיבת תכנים ניתן לכתוב תוכן איכותי שיכיל את מילות הפתח אשר מקדם האתרים הרכיב עבור העסק לקידום האתר. כותב התוכן כותב מאמרי קידום בהתאם למילות המפתח שהוא מקבל ממקדם האתרים ובונה בהתאם לכך מאמר אשר מכיל כותרת טקסט הקדמה קצר של עד 3 שורות ושלושה פסקאות מחולקת שבכל אחת מופעה מילת המפתח. שיתוף הפעולה בין הכותב תוכן לבין מקדם האתרים מביאים לתוצאות טובות עם הזמן, עד שהמאמר עצמו מגיע לעמוד הראשון בגוגל.

טעויות שיש צורך להימנע מהם בכתיבת תכנים לאתר?

העתקת תכנים- אל תעתיקו משפטים מילה במילה, השתדלו גם אם אתם משכתבים מאמרים לשנות את המילים במשפט על מנת שהמשפט לא יהיה דומה אחד לאחד, אחרת גוגל יפסול את התוכן ויוריד לכם נקודות עליו.
שכפול תכנים- אל תעלו לאתר תוכן שכבר קיים ברשת ונסרק ע"י גוגל. כאשר ישנו תוכן כזה אשר דומה לתוכן שנסרק, הוא אינו מוצג בתוצאות החיפוש של גוגל. העדיפו לכתוב תוכן חדש ייחודי ומקורי לגולשים ולא לשכתב תכנים קיימים.
צפיפות מילות מפתח- השתדלו לא לשתול במאמר כמות גדולה של מילות מפתח, צפיפות מילות מפתח הינה עד 3 פעמים בכל המאמר, מעבר לכמות הנדרשת גוגל לא יוסיף לכם נקודות על המאמר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.