פייסבוק הפך בשנים האחרונות לכלי שיווק אדיר ברשתות החברתיות השונות. מדובר על רשת חברתית אשר נמצאת כיום מקום שני אחרי גוגל. ברשת זאת יש לא מעט לקוחות ועסקים פוטנציאליים במהלך היום אשר מחפשים עובדים וכן משווקים את העסקים שלהם. זה לא משנה עם אתה בעל עסק עם אתר או בלי אתר, פתיחת דף עסקי  בפייסבוק הוא שירות חינם וכלי מצוין על מנת להביא לקוחות חדשים לעסק שלך. כל מה שאתה צריך זה פשוט מאוד לפתוח כרטיס עסק עם שם העסק, לשים את לוגו החברה במידה ויש לעסק שלך, במידה ולא אז תמונה שמתקשרת לשירות או המוצר שאתה נותן. ולעלות מדי כמה ימים סטטוס על מבצעים שונים שאתה עושה+ תמונת, השקה של קולקציה חדשה וכו'. כך למשל אם את עסק לבגדים וקיבלת את הקולקציה החדשה של חולצות חדשות. תוכל לצלם אותם לכתוב סטטוס קצר על הקולקציה החדשה שיצאה ושהיא במבצע לצורך השקתה וכן להעלות תמונות מהקולקציה. מעבר לכך תוכל להעלות מדי פעם כתבות מעיתונים נבחרים אשר מדברים על נושאים שקשורים לעסק שלך.

על מנת לנהל דף עסקי בפייסבוק בצורה הטובה ביותר שתביא לך לקוחות. חשוב שתשים לב לדברים הבאים ואף תיישם אותם:

מיתוג הדף- עיצוב הדף חייב להיות מעניין ומושך אחרת גולשים לא יכנסו לדף ולא יעשו לייק. על מנת שיהיה לך דף עסקי מושך כדי להתייעץ עם מבינים בתחום שעשו לא מעט דפי פייסבוק ויש להם ניסיון. יש לשים דגש על תמונת הנושא של הדף אשר תתאים לשירותי או מוצרי העסק, תמונת פרופיל וכן תמונות שונות המועלות לדף. ככל שתעלו יותר תמונות ויותר סטטוסים כך תגדילו את כניסת הגולשים לדף העסקי שלכם.

עדכון התכנים בדף- ככל שתעדכנו את הדף העיסקי בתדירות גבוהה,  כך תראו תוצאות טובות יותר עם הזמן. חשוב לעדכן את הדף בשעות הפריים טיים בהם רוב האנשים נמצאים בפייסבוק, רוב אנשי העסקים גולשים בשעות הבוקר ואילו אימהות נמצאות בשעות הערב מכיוון שבבוקר הן עסוקות במטלות הבית או העבודה. חשוב שתשימו לב כמה תגובות ולייקים מקבל כל פוסט שאתם מעלים ומשתפים.

הזמנת חברים- הזמינו כמה שיותר אנשים לעשות לייק לדף שלכם, עודדו את הגולשים במשפטי הנעה או בקשו מקולגות וחברים להזמין את חבריהם לעשות לייק על הדף שלכם וכן להזמין חברים נוספים. ככל שתזמינו יותר אנשים כך הדף שלכם ייחשף ליותר גולשים.

קידום ממומן- אל תוותרו על קידום ממומן בפייסבוק, הוא יותר זול וניתן להתאים אותו לתקציב היומי שלכם. כולנו יודעים שקידום דרך מקדם אתרים בין אם זה אורגני או ממומן הוא עסק לא זול , במיוחד שמדובר על ממומן שכל הקלקה עליו עולה מעל שקל. בפייסבוק תוכלו לעשות זאת לבד עם תקציב שמתאים לכם, וכמו כן עלות ההחלקה הינה זולה יותר. תוכלו להגיע לקהל גדול יותר ע"י חלוקת לסוגי קהלים שונים.

הפצת דף עיסקי בקבוצות שונות- תוכלו להפיץ את הדף העסקי שלכם בקבוצות שונות בפייסבוק. כמה שתפיצו את הדף שלכם ביותר קבוצות וכן תשתפו אותו, תגיעו לחשיפה גדולה יותר וליותר לקוחות פוטנציאלים אשר יפנו אליכם. כמו כן חשוב שמפרסמים בקבוצות לעשות טיזר מעניין ומושך אשר מסביר לחברי הקבוצה על השירות או המוצר, ולמה כדאי להם להצטרף לדף העסקי שלכם ואף לשתף את חבריהם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.