דף נחיתה הוא אחד מתכני השיווק החשובים ביותר שהעסק זקוק לו. אם אין לך אתר או שאתה בתהליכי הקמת אתר, דף נחיתה הוא הפתרון המושלם עבורך. התוכן השיווקי של דף הנחיתה יעזור לך להגיע ללקוחות שלך הן ישירות והן בעקיפין, תוך כדי שימוש בסיסמאות מנצחות ומשפטי הנעה לפעולה.

כדי שדף הנחיתה שלך יביא לך לידים מדי יום חשוב שתשים לב לכמה נקודות חשובות ותיישם בדף הנחיתה שלך. ככל שתיישם כמה שיותר נקודות חשובות כך כמות הלידים שיפנו אליי מדי יום תהיה גדולה ותביא לך עבודה. אז מה חשוב לשים לב על מנת שדף הנחיתה יביא לנו לידים:

ציטוטים של לקוחות מרוצים – ככל שתשלב בדף הנחיתה שלך ציטוטי לקוחות מרוצים או ציטוטים מהתקשורת כך הלקוחות יזדהו עם המוצר או השירות וישאירו את הפרטים שלהם. לדוגמא: אם אתה חברת נדל"ן ואתה רוצה לשווק פרויקטים חדשים של משרדים מסחריים בשכונה יוקרתית בצפון תל אביב, ציטוט של לקוחות ששכרו או קנו בשכונה בתוספת ציטוטים מעיתונים כלכליים כמו: כלכליסט, דה מארקר, גלובס ועוד יחזקו את הטענה שרכישת עסק מניב או השכרת עסק משתלם עד מאוד כלכלית באזור זה.

התמקדו ביתרונות המוצר או השירות- מאחר שהמלל בדף הנחיתה הוא שיווקי ומצומצם במילים עד 150 מילה, רצוי להתמקד ולהבליט את יתרונות המוצר או השירות שאתם משווקים. לחזור על המוצר והשירות ולהסביר עליהם לא מעביר את המסר כמו היתרונות הבולטים שלהם. כך שאם מדובר על דף נחיתה למשרד עו"ד הבליטו את היתרונות של משרד זה על פני משרדי עו"ד אחרים.

כתבו טקסט שיווקי מעניין ומושקע- כלל שהכותרות שלכם יהיו מפתות ומעניינות יותר כך לקוחות יתעכבו עליהם ויקראו אותם. הטקסט של דף הנחיתה צריך להיות ממוקד לאוכלוסייה מסוימת, לכן חשוב שהטקסט יהיה מושך מעניין ומושקע אשר יניע את הלקוחות לקרוא אותו ולהזדהות עימו עד כדי רכישה של המוצר או השירות. כמו כן שלבו תמונות מושכות עין עם משפט להנעה לפעולה. רוב הלקוחות לא ימשיך לקרוא מעבר ל-15 המילים הראשונות, לכן חשוב להשקיע בכותרות ולחשוב על המילים שאתם משתמשים בהם.

התמקדו בצבע עד שתיים- חשוב שלא תכניסו לדף נחיתה מגוון צבעים, דף נחיתה צריך להכיל צבע אחד עד שתיים על מנת שלא יבלבל את הגולש. לכן חשוב שמעצב הדף יבדוק אילו צבעים מתאים למוצר או השירות שלכם וניתן להשתמש בו בדף נחיתה.

שלבו נתונים סטטיסטיים ומספרים- שילוב של סטטיסטיקות ומספרים גורם ליותר לקוחות לקרוא ולהתעכב על הטקסט, מכיוון שקוראים אוהבים לקרוא נתונים סטטיסטיים ומספרים. כך לדוגמא תוכלו לכתוב יותר מ-80% מהישראלים קנו דירה חדשה בראשון לציון בשנת 2015 במקום המשפט " ראשון לציון היא המקום המושלם לקנות דירה ולחיות בה".

אל תשכחו להכניס ראשי פרקים לטקסט- אחד הדברים החשובים ביותר שאתם כותבים טקסט שיווקים לדף נחיתה הוא לציין את היתרונות של המוצר או השירות בנקודות. גולשים לא אוהבים לקרוא מלל ככמות אחת גדולה ללא הפרדות וכותרות. פירוט לראשי פרקים יעזור מאוד ללקוח להבין האם המוצר או השירות עונה על צרכיו.

אל תשכחו להשאיר בסוף הטקסט מקום לפרטי הליד- בקשו ממי שמעצב לכם את הדף נחיתה, להשאיר קוביות גדולות ומובנות על מנת להשאיר את פרטי הליד. חשוב שהפרטים יכללו: שם ושם משפחה, טלפון, מייל, נושא הפנייה, תוכן הפנייה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.